mandag den 29. december 2008

Om 24. december

Glædelig baghjul!
Håber alle har haft en dejlig jul, det havde jeg i hvert fald.
Med dejlig mad, dejlige gaver og dejligt selskab:-)

Her er hvad jeg fik:

Af Kresten: Fine sølvøreringe og første sæson af Dexter på dvd
Af Fie: Laptop-holder-på-skødet-ting, Hello Kitty halskæde og to fine lædersløjfer til håret.
Af Trine: John Mayer cd: Where the light is.
Af mor: Sølvøreringe, Abba singstar.
Af far: Georg Jensen juleophæng og 1000 kroner.
Af mormor og morfar: Deeejlig dundyne.
Af papfar: Tornerose på dvd
Af papfarmor: Lange sorte leggings med satinknapper og julestjernehårbøjle.
Af morbror og tante: Bluse og lææækre knæstrømper

For nogle af de penge jeg fik af faren har jeg allerede købt Trivial Pursuit: Drengene mod pigerne og 'Et Grimm't eventyr' af Dennis Jürgensen, en bog jeg har ønsket mig i 100 år!!!

Alt i alt en riiigtig fin 'høst', som jeg er meget taknemmelig for!

Ingen kommentarer: