fredag den 20. november 2009

Så er der kun en uge tilbage...

... På HGS!!!
Sindssygt så hurtigt det er gået!
Har afleveret eksamensprojekt idag, og skal op og forsvare det på torsdag, kl. 11, så hold pølserne krydsede deromkring! :D
Der er meget kort tid til jeg starter på min elevplads, og jeg glæder mig til at komme igang, og se hvad de egentlig laver.
Samtidig er det lidt vemodigt at sige farvel til boghandlen, og mine søde kolleger, har trods alt været der i over tre år, rekord for mig!
Slutter dog lige af med manér, skal til personale-bogauktion næste lørdag.
Me loooooves bogauktion!!!

Har taget hul på julen idag. Radio Soft har smidt deres julestation i luften, så de sidste par timer er blevet tilbragt i bjældeklagens selskab.
Elsker jul.
Skal Bornholms land til jul i år. Det bliver hygsomt!

Æhm, nåja, 'kom til' at vinde de her på eBay igår... Men de er så fiiiine!

Ingen kommentarer: