tirsdag den 6. juli 2010

Goddamn Blogger!!!

Æisj, jeg havde lige skrevet et halvlangt indlæg, og så forsvinder det bare?! Dåmme Blogger! :(

Anyway, hvad jeg ville sige var:

JEG ER ENDELIG FÆRDIG MED BECKY-BLOODY-BLOOMWOOD-BRANDON!!!

Jeg lover aldrig at læse de fem bøger igen!
Det er timer af mit liv jeg aldrig får tilbage!
Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg har det svært med chick-lit, men jeg havde købt hel serien på play for lææænge siden, og synes det var irriterende de stod og gloede på hylden.
Så jeg bestemte mig for at læse dem.

Det tog laaaang tid, den sidste tog mig tre uger, noget der normalt ikke sker med bøger.
Men hun var så irriterende og dum, at jeg overspringshandlede fra hende!

Ahh! Det lettede! :D

No more whiny-lying-dillusional-shopping-addict!

1 kommentar:

Sidsel/modeogmyter sagde ...

he he har det på samme måde - kan ellers godt lide Marian Keys/Bridget Jones chick-lit, men denne serie er SÅ irrireterende! Tag dog ansvar for dit liv for søren ha ha:)