torsdag den 15. september 2011

Stilhed på bloggen

Her sker ikke det helt vilde. Eller, der sker jo lidt hver dag.
I tirsdags havde Axel og jeg mødegruppen og fire andre små unger på besøg, i går kom vores to (kæmpe!) sofaer og vi var en tur hos olderne i Roskilde, og i dag har Axel været med moren her til sit første folketingsvalg.
Jeg skal ikke kede jer med detaljerne, er selv ved at kaste op af politik-overload, og glæder mig egentlig bare til nyhederne finder sig selv igen og handler om andet end rød vs. blå.

Oh yes. To damer er flyttet ind hos mig.

Draculaura



Og Lagoona Blue:




Begger damer er fra noget der hedder Monster High, og jeg faldt pladask for dem den dag jeg var i BR efter Bill D. Beaver til junior.
Nu er jeg jo nødt til at starte en ny samling... Ahem...

Ingen kommentarer: