lørdag den 20. marts 2010

Endelig!

Endelig har jeg købt noget jeg har kigget på, og ønsket mig i laaaang tid!

Har kigget på tasker fra Paul's Boutique lææænge, siden min veninde erhvervede sig en for en fire-fem år siden!
Og nu var det min tur!
Der var jo denne her 20% rabatkode til Asos, og den sluttede den anden dag, så nu sprang jeg altså til!

Så nu er denne fine sag på vej til mig :D



Er ret sikker på det er den dyreste taske jeg nogensinde har købt, men nu har jeg ønsket mig den længe, og jeg slettede jo mkin H&M-bestilling, OG jeg får penge tilbage i skat, OG jeg fik lige penge tilbage fra varmeregnskabet i den gamle lejlighed i går, så jeg synes godt det kan forsvares... ;)

1 kommentar:

Trine sagde ...

Man kan ALTID forsvare køb af en taske :)

Den er så meget dig, og jeg glæder mig til at se den (og dig :P) den 27. :D