mandag den 1. marts 2010

Snørrebåndsvandmelon og glamourøse magasiner

Eller. Det dér...

Har bare bygget videre på min Essie-lak fra i går med lidt Konad.



Har haft første skoledag i dag. Første dag af første skoleperiode.
Det var vel okay. Ikke noget vildt.
Men vi fik lov at gå allerede lidt i tolv. :D
Gode arbejdstider, mere af den slags!

Har fået april nummeret af 'Glamour', som er det eneste abonnement jeg har. Jeg når simpelthen ikke at læse blade nok igennem, til at jeg synes det kan betale sig at købe dem. Især de danske. De er jo bare så dyre?!

Så dette her abonnement startede jeg i september sidste år, og jeg er ret vild med at et helt år kun koster 500 kr. :)

Denne gang er Amanda Seyfried på forsiden, og der er også et interview med hende, med nogle sindssygt lækre billeder.
Tarveligt at være SÅ pæn alligevel. Hun er jo en levende dukke, jeg er vild med hendes look!





Jeg vil være Amanda Seyfried i mit næste liv, tror jeg...

Ingen kommentarer: