søndag den 10. oktober 2010

2-i-1

Fik ikke lige huske gårsdagens punkt, så i dag kommer der to:

-Noget du er stolt af.

Hmm, jeg er stolt af at jeg er 'kommet ud på den anden side' og har lært en masse om verden og ikke mindst om mig selv.
Depression er ikke noget at spøge med, og jeg vil ikke ønske det for min værste fjende.
Jeg har haft det meget dårligt, jeg har gjort mange ting jeg bestemt ikke er stolt af, men jeg er kommet ud af det, som et mere helt og bedre menneske.

Og så i en lidt anden boldgade:

- En madvare du kunne leve af.

Lige for tiden er det et rigtig svært spørgsmål, for jeg har tit ikke lyst til noget som helst. Tak Nemo-ting.
Men appelsinyoughurt kunne være et godt bud. Jeg eeeelsker det stads!
Eller et virkelig godt groft brød! Mmmmm...

Og således inspireret, vil jeg slæbe mit sløve korpus ud i køkkenet og lægge an til nogle gulerodsboller!

Ingen kommentarer: