torsdag den 7. oktober 2010

Her skulle have stået noget klogt...

Men jeg har bare ikke hjernekapacitet til det helt store for tiden synes jeg...

Og så er vejret bare heller ikke det mest opløftende og inspirerende jeg er stødt på. Her har det været gråt og vådt og blæsende heeeele dagen. Ægte oktober-vejr.

Arbejdet er ikke noget at skrive (hjem) om, den afdeling jeg er i de næste par måneder er booooriiiing!

Tilgengæld er der jo masser af ting på hjemmefronten jeg kunne bruge tid på i stdet for at sidde på det her åndssvage kontor hele dagen.

Graviditeten fylder selvsagt meget i mit hovede. Jeg ved jo godt med fornuften, at der ér noget derinde, men jeg kan jo hverken se eller føle det, kun bivirkningerne.
Det kan være det bliver lidt mere reelt den dag vi ser 'Den' på en scanningsskærm. Men der er 36 dage endnu. (Og ja, jeg har lavet en nedtællings-ting på min telefon...)

Jeg er smådårlig on/off, men ikke noget invaliderende. Lidt kvalme, madlede, og ekstrem træthed. Og så lidt ondt i underlivet, når livmoderen mener den skal give sig. Avs.
Og så kan jeg bare ikke udholde tanken om lugten af stegt bacon, så jeg har sagt til manden, at det får han kun, hvis han laver det udenfor på en trangia eller sådan noget.

Bla bla bla... Har ikke noget at sige, men jeg gør det åbenbart alligevel. Mi Scusi.

Ingen kommentarer: