mandag den 25. november 2013

50 facts om mig

Jeg har tyvstjålet disse spørgsmål fra Maria, og er selv en absolut sucker for den slags randomness!

Here goes:

20 Random Facts

1. Navn – Louise
2. Kælenavn – Miss Louise, moar, Lulli
3. Hårfarve – Mørk blond/lys brun/kommunefarvet
4. Naturlige hårfarve - Samme
5. Øjenfarve – blå/grå
6. Højde – 171 cm
7. Humør - Hang til overtænkning, men arbejder på det
8.Yndlingsmad – Mad jeg ikke selv skal finde på!
9. Yndlingsfarve – Pink/turkis
10. Et sted/ land jeg vil besøge – USA står højt på listen, og jeg vil gerne til Japan igen!
11. Yndlings is: Ben&Jerry's
12. Hvilken sko tager du først på – Højre... Tror jeg...
13. Er du højre/venstre håndet – højrehåndet
14. Er du single – Nej, gift
15. Alder – 28 år
16. Kan du lave mad – Ja, og synes også jeg er okay til det
17. Yndlings tv-serie – ANTM, Project Runway, Once Upon A Time, HIMYM, NCIS, Bones, ser virkelig mange serier...
18. Yndlings blogger – Æhm... Jeg skimmer mange blogs, men læser få. Jeg er ret vild med Miriam , Kaylah og The Polishaholic
19. Yndlings musik – Jeg er bare en poptøs, og jeg æææælsker boybands, Lily Allen, Glee, James Blunt, Robbie, Paramore og meget mere.
20. Hvor land tid har du blogget – Siden 16. november 2088!!! Wow! 5 år sgu!

10 enten/eller

1. Katte/hunde – Begge
2. Få tætte venner/en masse bekendte – få tætte venner
3. TV/internet – internet!
4. Vild aften ude/hyggelig aften inde – hyggelig aften inde
5. Lykke/penge – Lykke.
6. Nat/dag – Dag.
7. MSN/Mobil – Mobil, og wow, havde næsten glemt der var noget der hed MSN!
8. Lover/hater – Lover
9. Varm/kold – Varm, jeg kan ikke tåle kulde
10. Næse piercing/tunge piercing – Begge, har dog taget min tungepiercing ud for nyligt
11. Være seriøs/være sjov – sjov!
12. Pizza/burger – Pizza.
13. Blomster/slik – Blomster
14. Grå/sort – sort
15. Solopgang/solnedgang – Solopgang. Så starter en helt ny og frisk dag.
16. A menneske/B menneske – A. Hvilket passer virkelig dårligt med mine mange søvnløse nætter.
17. Sol/måne – måne. Der er noget mystisk ved den jeg godt kan lide.
18. Vinter/sommer – Forår!
19. Sol/regn – Sol. Hurra for solskin!
20. Vanilje is/chokolade is – chokolade!

10 sidste spørgsmål

1. Sidste person du snakkede i telefon med – Min mand, internettet herhjemme var gået ned, KRISE!
2. Sidste person du var sammen med – Min søn. Lige nu. Han har ikke sovet til middag og stener lidt Youtube...
3. Sidste gang du arbejdede – Æh... September sidste år. Derefter sygemelding og nu studie.
4. Sidste person du var i biografen med – Min veninde i fredags, vi så Catching Fire, den var AWESOME!
5. Sidste ting du savnede – Ro i hovedet
6. Sidste ting du spiste – Tærterest fra i går.
7. Sidste person du var ude og spise med – Jeg spiste hos min mor i sidste weekend, tæller det? :P
8. Sidste drik, som var alkohol – Dunno... Nok noget cider, men det er virkeligt længe siden...
9. Sidste gang du kørte – For en time siden, hentede Lillen
10. Sidste sang du hørte - Noget koreansk tegnefilmscrap der kører på iPad'en lige nu...

2 kommentarer:

rijaH sagde ...

Du har en pointe i den med yndlingsmaden ;)

Louise sagde ...

Hæh, det er det værste ved at lave mad; at skulle finde på!