fredag den 22. november 2013

Noget om søvnløshed og gamle flammer

Ja, så skete det igen. Jeg kan simpelthen ikke sove. Jeg er gået i seng to gange, men er lysvågen, og er stået op for ikke at genere manden alt for meget. I dag er det i det mindste ikke forårsaget af overaktiv hjerne, jeg var bare dum og drak cola lige før sengetid... Idiot.dk.

I går nat drømte jeg at jeg var til en gigantisk koncert med yndings-teen-crush Gary Barlow, en drøm der var vældigt forvirrende på mange plan, især fordi strømmen på det stadium der blev spillet på, blev ved med at gå ud... Meh... Drømme er sære.

Anywhooo... Nu hvor jeg alligevel sidder og stener foran skærmen, og jeg ikke har nogen serier at se (og Netflix ikke byder på noget som helst spændende...) genoptog jeg mit bekendtskab med Spotify, og hurra! der var GB! Ahh, gammel kærlighed ruster ikke, jeg er stadig bare en poptøs at heart!

(Og kan vi lige tage et øjeblik og nyde hvor fabelagtigt den mand er ældet?! *savl*)


Ingen kommentarer: