torsdag den 25. februar 2010

En lille omvej på vejen hjem...

Ja, manden havde taget fri i dag, så jeg havde bilen for mig selv, og var lige et smut i Ikea på vej hjem fra arbejde :)

I <3 Ikea!

Jeg hapsede nogle småting (springform, bakke, dvd-opbevaringskasser, zip-poser), men vigtigst af alt var de rammer jeg egentlig var kommet efter:

To store i 100x70 cm, og tre i 18x13 cm til alle mine fine Jasmine-billeder.

Jeg ville faktisk have haft sorte rammer, men de havde ingen store i sort, så jeg nappede dem alle i mørkebrun, og synes faktisk det nok er bedre end sort, der kunne være blevet lidt hårdt op imod den hvide væg.

Synes virkelig de fremhæver billederne godt, med det hvide passepartout udenom.



1 kommentar:

Malsen sagde ...

Hej :)

Jeg har endnu ikke modtaget din adresse på mail, så jeg kan sende din præmie - kan du ikke lige skrive den til malsendk@gmail.com

Mange hilsner
M