fredag den 19. februar 2010

WAYWT og et lille køb...

Ja, så blev det fredag igen.

Det har jeg fejret ved at iføre mig H&M ra top til tå, kun afbrudt af en smule ebay (støvler) og et hoodiescarf fra en herretøjsforretning. (det hedder btw Konrad ;))



Kedeligt, ja, behageligt, ja.

Og så er der jo det dér faaarlige sted der kalder sig play.com...

Ja, jeg er faldet i. ret meget endda. Og både i går og i dag.
Men det er jo SÅ billigt!
Og det er min nye yndlingsserie 'Glee'! Med soundtrack!
Og femmeren til en serie hvor jeg startede på etteren i går... Sååå dén får jeg helt sikkert brug for snart... Ahem...

Anyways, her er sagerne:






Ihh, glæder mig helt til at lægge det soundtrack ind på min iPod, det er de rigtige versioner, med de samme sangere som i serien. I loooove 'Glee'! :D

Ingen kommentarer: