fredag den 12. februar 2010

Lidt neglefristelser

Har hapset lidt neglegodter fra en billig sælger på eBay jeg fik anbefalet.

Så krydser jeg bare fingre for at de ikke ender i tolden...


Endte med disse fine farver:

Essie: Funny Face. Dejlig mellempink. Og alt i pink er jo godt :D


Essie: Vanity Fairest. Fin og forårsagtig forestiller jeg mig.


Essie: Watermelon. Håber den har ægte vandmelonsfarve, det kunne være SÅ lækkert til sommerbrun hud.


OPI: Mad as a Hatter fra deres 'Alice in Wonderland'-serie. Lilla OG glimmer! What's not to love?!

4 kommentarer:

Trine sagde ...

Jeg har faktisk watermelon på lige nu, og den farve er så lækker. En blanding af pink og postkasserød, vil jeg sige. Fik også komplimenter idag :)

De andre farver er også rigtig fine :D

Louise sagde ...

Det lyder som vandmelonsfarvet :D

Sacha sagde ...

Flash vandmelonen på når du kommer så langt :p

Har selv luret på den flere gange på nettet (sammen med flere andre farver)

Louise sagde ...

Jeg var simpelthen nødt til at have den, jeg mener, hvem kan stå for vandmelon i sommervarmen?!