lørdag den 25. december 2010

Årets bedste gave!

Jeg havde en dejlig juleaften, og håber I også havde det.

Jeg fik dejlige gaver, og den bedste var fra kæresten: Doc Martens Sanrio støvlerne som jeg fablede om her, og de er PERFEKTE!!!



Derudover fik jeg:

Af kæresten: SATC2
Af søsteren: Den fedeste 'barnets bog'
Af mor+mand: Bodum Håndmixer i rød, Clarins håndcreme, 'frakke' til Eva Solo karaffel og en bluse (som skal byttes)
Af far+kone: Bodum håndmixer i rød (dygtige forældre...) og 700 kr
Af mormor+morfar: 400 kr til deling med manden
Af pap-farmor: T lange tanktoppe fra Gina Tricot (lilla og grå)
Af svigermor: 250 kr tilskud til ventetøj

Er SÅ glad og tilfreds med mine gaver, deeeejlige ting, og kun to der skal byttes!

3 kommentarer:

Kathrin sagde ...

Hvor er de fine :D

Louise sagde ...

Det er de nemlig!

Og manden var meeeget dygtig og fik dem bestilt fra Tyskland, og de passer og de er bare SÅÅÅÅÅÅÅ fine!
De skal bare have en ordentlig omgang impregnering, og så får de ikke lov at komme ud i snavset vejr :p

Malsen sagde ...

Super cool gave :)