mandag den 14. marts 2011

Så skete det

I dag blev dagen hvor jeg blev nødt til at lytte til min krop, og den sagde 'stop'.
Med store bogstaver.
Jeg har længe haft mange smerter i mit bækken, så det gør ondt at gå, stå, vende sig i sengen, bla bla bla...
Fanden tage mine hypermobile led! De er nemlig skyld i at jeg hele tiden har været mere sårbar overfor bækkenløsning, og da det kun er blevet værre siden omkring jul, måtte jeg i dag ringe til arbejdet og melde mig syg indtil min barsel starter d. 8. april.
SÅ tæt på målet.
Irriterende. Men der er bare ikke så meget andet jeg kan gøre, for når jeg ikke sover om natten, er jeg ikke noget værd om dagen, og oveni det, skal jeg mange gange om dagen på arbejdet, rejse mig og sætte mig, og det gør nas.
Så nu er det vist slut med arbejde for nu.
Så skal jeg bare finde på noget at lave herhjemme der ikke involverer de store bevægelser...

2 kommentarer:

Litzy sagde ...

Øv øv :( Men det er vigtigt at lytte til sin krop, så det er det fornuftige du har valgt.

God bedring søde :)

Louise sagde ...

Ja, jeg har bare været længe om at indse det...

Nu skal jeg bare finde på noget at lave de næste par måneder...