torsdag den 28. april 2011

Lykkehjulet

I går kom der en stak plastic med posten, og så tog jeg ellers hul på et lidt omfattende projekt; nemlig at swatche alle mine lakker!

Men det ser rigtig fint ud, og er meget mere overskueligt end de små prikker jeg havde sat i en lille blok med navnet ved siden af.
Her har jeg bare skrevet navnet på et lille klistermærke, så alle farverne er til at holde styr på.



Hjulene er købt på eBay, bare søg på 'nail wheel', jeg mener jeg gav omkring 20 kroner for disse ti inklusive porto!

5 kommentarer:

Kathrin sagde ...

Det ser rigtig godt ud :D

Louise sagde ...

Takker, det var et meget sjovt projekt :)

Anonym sagde ...

Jeg overvejer også at købe dem, bare i gennemsigtig. Hvad gør du med dine gennemsigtige lakker når "lykkehjulene" er hvide? :-)

Louise sagde ...

Gennemsigtige som i over- og underlakker?

For dem har jeg ikke swatchet. Og de er ikke helt hvide, mere sådan mælke-agtige, så efter et par lag kan man godt se farven alligevel.

Anonym sagde ...

Okay. Tak for svaret :-)