mandag den 15. august 2011

Dag 15: Mine sko

Sjovt, at det lige er sko, der er dagens emne. Jeg ryddede nemlig voldsomt ud i mine sko i går, for der er simpelthen for mange jeg ikke får brugt. Så nu leder disse 28 par efter nye fødder. De er alle ca. str. 40, og jeg forestiller mig at de fleste kan gives væk, og et par stykker af dem koster 40-50 kr. Så hvis du mangler sko i størrelse 40, kan du være heldig at score et par, bare for porto-prisen :)

Edit: Jeg har lige opdateret billederne da en flok sko allerede er røget :)




5 kommentarer:

Pixels og Poesi sagde ...

Gid vi brugte samme størrelse :)

Matilde sagde ...

Hej! :-) Skøn blog du har dig! Har fulgt med de sidste par måneder eftersom jeg fandt din blog hos The Space Between :-)
Hvad skal du have for de sorte sko på billede 1. De som er oppe i højre hjørne? :-)
De er for fede!

- Matilde.

Louise sagde ...

B: Ja, sådan har jeg det også hos dig ;P

Matilde: Tak for rosen! Og de sorte har min søster desværre allerede hapset, æv! Men de er fra H&M, hvis du vil lede efter dem andre steder :)

Marie sagde ...

Uh, de blå på det øverste billede er vildt fine. Kan man hapse dem, eller er der andre der har lagt billet ind på dem?

Louise sagde ...

De blå-blå eller de turkise? (Som i øvrigt er med glimmer, og såååå askepot-fine!)