torsdag den 25. august 2011

Udfordring: Opsamlingsheat nummer et

Grundet bryllup i lørdags og efterfølgende bryllupsrejse, er jeg kommet voldsomt bagud med fotoudfordringen... Men her kommer første opsamling, næste kommer hurtigst muligt.

19: Hvor jeg sover:



20: Hvad jeg læser. For tiden bliver det ikke til noget mere omfattende. Desværre.



21: Pænt mønster. Trusser jeg købte i Primark i Southampton ;P



22: Træer. Sjove og ret larmende fugle i et træ nær Stonehenge. Aner ikke hvad det er for nogle. Nogen ornitologiske genier derude?


3 kommentarer:

Litzy sagde ...

Nu er de lidt svære at få ordentligt øje på, men hvis jeg ser rigtigt og de har plettet bryst så vil jeg mene at det er stæren :)
Du kan jo kigge her og se om det ser rigtigt ud: http://www.google.se/search?hl=sv&biw=1366&bih=605&q=st%C3%A6r&gs_sm=e&gs_upl=980l2468l0l2662l4l4l0l0l0l0l323l987l0.1.2.1l4l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi

Og velkommen hjem smukke. Håber i havde en fantastisk tur sammen :)

Mette sagde ...

Er det en Alice in Wonderland plakat jeg skuer over sengen? Hvor niiice! :D

Louise sagde ...

Litzy: Jeg tror sørme du har ret! De larmede i hvert fald temmelig meget...

Vi havde en deeeejlig tur!

Mette: Det er da lige hvad det er! :D