mandag den 1. august 2011

En måned med mange planer

August er i år en måned hvor der skal ske en del.
Det aller-aller vigtigste er selvfølgelig d. 20. hvor vi skal giftes! :D
Jeg glæææder mig, men synes også der stadig er mange ting der skal ordnes, ikke mindst, skal jeg lige have en kjole jo...
Men jeg har været til prøvning igen i dag, og når jeg kommer på mandag, får jeg for første gang kjolen at se i det rigtige stof. Indtil nu har den været i ubleget bomuld (og i dag var toppen stribet i hvid og lyserød, øøøøndigt ;D)

Så inden brylluppet skal stå, skal vi lige have snakket med præsten, blomsterfolk, og diverse andre folk, have styr på magen, drikkelse og stumper til receptionen som bare bliver holdt herhjemme, og jeg skal have fikset nogle 'favours' jeg har gang i.

Og så er der bryllupsrejsen. Nu er den bestilt, og så burde den jo ikke være længere. Men men... Når man har en bette mand der skal med, skal han have eget pas, og for at få et pas der fungerer, skal han navngives, så turen går også til kirkekontoret og kommunens pas-afdeling en af de nærmeste dage.

Og turen går til England. Sydengland faktisk. Jeg har aldrig været sydligere end London, og jeg glæder mig til at se hvordan der ser ud dernede.
I forbindelse med denne rejse (i England har de jo Primark-butikker!!!) har jeg meldt mig til et lille shoppestop i den del af august der ikke omfatter bryllupsrejse, så ingen shopping til mig. (Heldigt man så kan shoppe bare lidt til mand og barn så...;P)

Ind imellem bryllup og rejse, skal vi også lige til en 40-års og en 72-års fødselsdag.

Så jeg er ved at tage et par dybe vejrtrækninger, så jeg kan komme igennem alle de mange planer! Men det er jo gode planer, så det gør ikke spor :)

Ingen kommentarer: