onsdag den 3. august 2011

En udfordring!

Nærmere betegnet en fotoudfordring!

dette hos Litzy og jeg er på!
Dog startede det d. 1., så jeg lægger ud med de første tre fotos i dag:

Et selvportræt:

Ucensureret, uden make-up og sidst på dagen=liiidt træt at se på:



Dernæst: Hvad jeg havde på i dag. Shortsene bliver I sparet for, men tshirten er med Jessie fra Toy Story 2:



Og så: Skyerne her til aften. Det er desværre lidt svært at komme til at se himlen uden huse, træer og lignende her, så dette er fra terrassen:

3 kommentarer:

Litzy sagde ...

Er helt vild med din tee :D
Og fedt at du gider lege med.

Louise sagde ...

Takker, en gammel yndling :D

Og jeg eeelsker jo at tage billeder, så det er en oplagt leg for mig!

Litzy sagde ...

Den er fin :)
Jeg elsker også at tage billeder, og elsker en god udfordring... så dette er nok den bedste der har kørt rundt i blogverdenen :)