torsdag den 31. december 2009

Årsopgørelse

Har sakset kategorierne fra Natassia, som selv har hapset dem andet steds :D

Alder: 24. Ved ikke om jeg rigtigt går op i alder, det der med et tal sort på hvidt siger mig ikke så meget, som da jeg var 9 3/4 ;)

Børn: Ikke nogen. ENDNU!!!

Husdyr: Missebæstet Nova th Ninja.

Graviditets test: Ingen. Men det kunne da håbes at man fik brug for en, en dag...

Celleprøver: 0.

Mænd: Kun én. Men han har holdt ved, og har været der i tykt og tyndt.

Perversioner: Æhm... Pas?

Job: 2. Sidste stint i Arnold, og så startede jeg jo på min elevplads her 1. december.

Løs hud: Sssscccchhhhh...

Økonomi: Æhm. Lad os bare sige at den er opadgående...

Komplimenter: Kan ikke give én specifik, men kan berette, at jeg er blevet bedre til at tage imod dem når de kommer.

Frisurer: Mangel på frisure... Er ikke blevet klippet i... Bum bum, 2 år-agtigt tror jeg...

Katastrofer: Latterligt hold i ryggen, fordi jeg ikke lige gad at indstille mandens cykel til mig...

Forældre: 2styks. Og to af pap-slagsen.

Venner: De bedste!

Antal opfordringer til at være toastmaster til bryllupper: Ikke nogen... Håber ærligt talt heller ikke de kommer...

40-års fødselsdagsreceptioner hos kulturministeren: *LOL* fisk?

Internationale aktiviteter: London i januar, Wien i juni og Malta i juli! Vevvy najs.

Internationale opkald: Tror jeg ikke der har været nogen af. Har dog sms'et lidt med Rob.

Boliger: 2. Lejligheden midt i Roskilde, og nu huset lidt væk fra larm og fulde folk.

Vandskader: Tæller det, at jeg faldt og slog mit knæ, fordi katten havde tisset på gulvet?

Brandskader: Lad os bare sige, at solen på Malta var en del skarpere end jeg troede...

Eneulykker: Masser. Men heldigvis på en ikke så alvorlig skala. Har efterhånden fået ry for at være klodset... :(

Tømmermænd: Er ikke rigtigt noget jeg bruger... ;)

Slankekure, spiseforstyrrelser, fedtsugninger og silikonebryster: Æhm, ja. Har da fulgt Weight Watchers et godt stykke tid, forsøger at få styr på nr. 2, og de to sidste har jeg ikke økonomi til ;)

Kondital: Nok en smule bedre end sidste år... Meeen det er nok for nedadgående igen.

Fejlkøb: Fortrængte.

I alt på bundlinjen: Up, up and away! :D

Ingen kommentarer: