onsdag den 16. december 2009

Tyvstjålet

Fra Trine

Hvad var det sidste ...

Du spiste: Havregryn med sukker og mælk
Du drak: Cola Zero. I går aftes
Blad du læste: Hair
Tv-serie du så: NCIS
Radiokanal du hørte: Radio Soft - Julekanalen
Du ødelagde: Øøøøh... Mig selv sikkert, har fået ry for at være klodset...
Du mistede: Min hukommelse
Du sagde: Nej, det gjorde han ikke. (Underviser spurgte om en censor havde efterladt mobilnummer)
Musik du hørte: Britney: I'm a slave 4 U


Har du nogensinde ...

Kørt en hjort over: Nej
Kunne lide nogen dine venner hadede: Sikkert
Slået op med en: Ja
Fået knust dit hjerte: Ja
Knust en andens hjerte: Ja
Danset i regnen: Ja
Sunget i badet: Ja
Oplevet kærlighed ved første blik: Ja
Været fuld: Ja
Røget en smøg: Ja
Spist sushi: Nej, er ikke sikker på at jeg tror på rå fisk...
Været forelsket: Ja
Pjækket fra skole: Ja
Lavet telefonfis: Ja
Skrevet et kærestebrev: Ja
Grædt dig selv i søvn: Ja
Været blevet arresteret: Nej
Udlevet en drøm: Ja
Set en dø: Til dels
Spurgt Gud om hjælp: Ja
Brudt en lov: Et par gange
Ændret verdenen: I hvert fald min egen verden
Sagt til en du hadede at du hadede ham/hende: Tror det ikke
Grædt til en film: Ja
Gået i søvne: Ikke hvad jeg kan huske
Snakket i søvne: Mumlet i hvert fald
Overvejet selvmord: Ja
Siddet på et tag: Ja
Kysset en i regnen:Ja
Danset et offentligt sted: Ja
Grint så meget at du græd: Ja
Smilet uden grund: Ja
Sunget til nogen uden grund: Æh, tror det ikke...
Været på en scene: Ja
Snakket til nogen du ikke kender: En del
Røget en cigar: Nej. Adr!
Løbet væk hjemmefra: Ja
Spillet strip poker: Ja
Sovet udenfor: Ja
Haft sex med en fremmed: Nej
Set dit ynglingsband live: Ja, flere gange


Hvem var den sidste...

Du snakkede i telefon med: Min kæreste
Du skrev til: Min søster
Den sidste koncert du var til med: Æhm... Det må være Take That sidste år...
Der kyssede dig: Kæresten
Der krammede dig: Kæresten
Der sagde 'Jeg elsker dig' til dig: Kæresten
Du blev sur på: Den bus der i går bestemte sig for overhovedet ikke at komme. Jeg FRØS!
Der blev sur på dig: Fisk?
Der slog dig: Sikkert mig selv.
Du havde lyst til at slå: Møgunger i bussen i går.
Der sagde 'Hej' til dig: Kæresten imorges
Der skrev et brev til dig: Fik julekort fra min far og eks-tante i går
Der skrev et digt til dig: Æhm, ved ikke om det er sket siden 8. klasse???
Der var i biografen med dig: Min søster
Der sang til dig: Søsteren også tror jeg
Der fik dig til at græde: Min ryg. Jeg kunne ikke gå, så ondt gjorde det. Latterlige lændehold.
Du så film med: Katten
Der fik dig til at smile: En kollega
Der fik dig til at grine: Min søster
Der så dig græde: Kæresten
Der købte noget til dig: Min mor
Du havde et crush på: Kæresten...
Du råbte af: Katten der troede den måtte gå på bordet. Det måtte den så ikke.

Er du ...

Venstre/højrehåndet?: Højre
Imod homo brylluper?: Nix
Mørkeræd?: Kun hvis der er underlige lyde
Enebarn?: Nej
Imod aborter?: Nej
Vegetar?: Nej
Gud?: Nah
Forelsket?: <3

Ingen kommentarer: