søndag den 27. december 2009

Blogleg

Er blevet tagget af Trine, så here goes...

3 ting som jeg husker som var det igår:

- Da mine forældre meddelte at de var 'vokset fra hinanden'.

- Mit første kys.

- Hvor nervøs jeg var den dag Manden og jeg skulle på vores første rigtige date...


3 ting jeg ikke kan lide:

- Kapers.

- Hikke.

- At føle mig udenfor.


3 ting jeg godt kan lide:

- Manden

- Mig selv, efterhånden...

- Shiny stuff! :D


3 blogs jeg besøger dagligt:

- Pigen der legede med Moden

- BetinaBlog

- Fashion is Art


3 sange jeg hører for tiden:

- Lily Allen: Him

- McFly: One for the Radio

- Westlife: Where we are


3 TV-programmer jeg følger med i:

- NCIS

- Top Gear

- ANTM


3 bloggere, jeg udfordrer:

Vil jeg godt have lov at springe over, tror snart denne leg har været land og rige rundt...

Ingen kommentarer: