tirsdag den 8. december 2009

Nogle gange ikke...

... Så føler jeg mig MEGET blond.

Købte jo de her fiiine sneaks fra Etnies i Lübeck den anden dag... Og de passede og var møgbillige.
I morges fandt jeg så ud af at jeg har fået det forkerte par sko med hjem.
I størrelse 38½. Det kan jeg ikke bruge til ret meget, når mine fødder er 40-41... Tsk tsk...

Så nu må jeg se, om nogen kan give dem et nyt hjem.
Kan desværre ikke finde et billede med google's hjælp, men jeg taget et når jeg kommer hjem.

Ooooog NU med billeder!


4 kommentarer:

M sagde ...

Haha, det var lidt blondt. Surt, for de er virkelig fine! Du må gerne sende dem til London ;)
x

Louise sagde ...

Virkelig blondt! Tsk tsk...
Hmm, skal tænke over det, er dog ved at afsætte dem til anden side... Måske... ;)

Chaos sagde ...

Blondie;) Det er bare så bittert!

/No1Here

Louise sagde ...

Totalt!
Og de er så pææææne :(