torsdag den 10. december 2009

Tælle tælle tælle...

Ahem... Ja.

Jeg kom til at tælle hvor mange bøger jeg egentligt har liggende, som jeg ikke har fået læst endnu...

Nåede op på 55! :O
Shit mand, det er mange!
Det er mere end én pr. uge i et helt år!
Whoopsie...

I blame the boghandel-job ;)
Og play.com.
Og boghandlere i udlandet med absurd billige engelske bøger.

*uskyldigt smilende smiley med glorie*

Her er så listen, nogen af jer der har læst noget af det og kan anbefale/fraråde?

(Har bare skrevet titlerne, forfatterne er nok til at finde...)

In bed with...
Noter fra en Natbog
Artemis Fowl and the Time Paradox (nummer 6 i serien)
Dødebogen
Dæmring
Sorte Dahlia (den der også er en film)
Inkdeath (3. del i serien)
Shopaholic 1-5 (ja, jeg ved det, men jeg er ikke så god til chick-lit)
Chokoladedøden
Gravflabflink
Extreme - My Autobiography (Sharon Osbourne)
The Tiger in the Well (3. del i serien)
The Tin Princess (4. del i serien)
Slangetæmmeren
En fremmed banker på
Stori Telling (Tori Spelling - opfindsomt ;))
The Mammoth Book of Vampire Romances
The End of mr. Y
Kate Moss - Addicted to Love
Det magnetiske Guld
Shakespeares Hemmelighed
Lystens Labyrint
Celebutantes
Nu er vi så Her
Det sidste Barn
Berømmelse
Untamed (4. del i serie)
Hunted (5. del i serie)
Tempted (6. del i serie)
Mirrorscape (1. del i serie)
Mirrorstorm (2. del i serie)
Jade
Djævelens Lærling
Night Light (Parodi af Twilight :D)
Vampire diaries 1-4
Dexter by Design (4. del i serie)
Skæbnemærket
Lad mig bare forsvinde
Qurér (4. del i serie)
Den man elsker
Alfabethuset
Jeg ser dig
13 trin ned
Vintermørke
Syndefaldet i Wilmslow
Inderst Inde
Danskeren
Pans Hemmelighed
Mørke Steder
Ghostgirl


Lidt af en liste at komme igennem, men jeg vil gøre mit bedste! :D

2 kommentarer:

Trine sagde ...

Jeg behøver vel ikke at sige hvilke bøger jeg synes du skal læse ;)

Dog synes jeg ikke at du skal læse Kate Moss' bogen, men istedet sende den til mig :P (du får den selvfølgelig retur)

Louise sagde ...

Altså, KM har jeg læst halvdelen af på et tidspunkt, men den var simpelthen SÅ kedeligt skrevet!

Giver den dog et forsøg mere en dag...