søndag den 31. januar 2010

Eventyrligheder

Ja, det er endnu et indlæg om de dér bøger ;)

Blev i formiddag færdig med tredje og sidste del af Cornelia Funkes 'Inkheart'-trilogi.

Har ellers trukket det ud, at starte på treeren, for toeren trak godt nok tænder ud!

Men blev meget positivt overrasket over sidste del. Der var bare lidt mere gang i den, og på trods af de 699 sider, var den ikke hård at komme igennem overhovedet.
Elsker sådan nogle historier, hvor man kan leve sig lidt ind i en anden verden, og at der var feer, kæmper og magi, gør jo ikke en bog ringere...

Jeg har købt denne boks med alle tre bøger i paperback fra play.com, for det var latterligt billigt, og så er jeg så meget nørd, at jeg helst vil have mine bøger er i samme udgaver, når jeg samler en serie... :P



Nu starter jeg på en lidt mindre bog, som også er en krimi, af en forfatter jeg aldrig har 'mødt' før, så må vi se hvad han har at byde på...

Ingen kommentarer: