onsdag den 6. januar 2010

Influenza med lyspunkter...

Ja, jeg ER syg. :(
Æv, dåmme influenza, gå væk!

MEN, i går, midt i al elendigheden, fik jeg slæbt mig på posthuset, og fik fiiiine ting med hjem :)

Min Pailletparka var kommet, og den er SÅ fin!:D
OG min pakke fra Hot Topic, som jeg bestilte længe før jul, var endelig nået til landet. Yay!

I den var der mange fine ting :D
Tre fine tees til mig, en til manden, et bælte med stjerner, hårelastikker med pink og tukise sløjfer, OG et par sorte pumps med sølvstjerner.

Da jeg så kom hjem fra den endeløse tur til posthuset, var der endnu en pakke til mig :D
Mit Hell Bunny halstørklæde, og Punkyfish tee :D

Ihh, så mange dejlige ting at få på en gang, det gør det hele lidt sjovere.
I får lige billeder af et par af tingene...







Årh nej, nu kom jeg jo til at gå ind på www.hottopic.com, for at finde billeder af mine ting (som så ikke var der mere) og de har sat en masse nye ting på clearance!
Man kan jo baaaare liiiige kigge...

Ingen kommentarer: