fredag den 29. januar 2010

Jeg erklærer KRIG!!!

Ja. Mod denimleggings! >:(

Nu gider jeg dem simpelthen ikke mere!

Jeg har to par (det ene par heldigvis gratis, arvet fra søsteren), og de glider konsekvent ned. Langt ned. Sådan så det bare ser ALT for latterligt ud, når man diskret prøver at redde dem op igen.

Jeg tager dem på en dag, bliver virkeligt irriteret over dem, og lader dem så ligge i nogle uger.
Så tror jeg som et andet fjols, at NU virker de nok MAJET bedre end sidst, og jeg forsøger igen.

Og mislykkes.

Nu skal det være slut!
Gider ikke det fis mere. Så må jeg lade være med at være 'med på moden'.
Bare ærgerligt, Sonnyboy, bukser der falder ned, er spild af tid.

Hrmpf!

3 kommentarer:

Maria sagde ...

Hvis du godt kan lide looket, kan du evt. gå efter et par skinny jeans med stretch. Cheap Monday laver nogle rigtig gode - og billige - modeller. De glider i hvert fald ikke ned :)

/Maria
garderobeskabet.blogspot.com

Louise sagde ...

Tak for forslaget, men tror ikke de laver jeans i min størrelse... :-/

Og fra nu af, bruger jeg bare mine almindelige jeans, de falder ingen setder, OG man kan bruge bælte...

Trine sagde ...

Jeg er også hoppet af vognen med denimleggings.