søndag den 24. januar 2010

Family business

Har haft heeele familien på besøg til kaffe og 100 forskellige slags hjemmebagte kager!

Bagte hele dagen i går, og fortsatte i formiddags, hvorefter jeg hentede Trine og vi gik hjem og bagte videre...

Synes selv at resultatet er lidt imponerende, har aldrig før i mit liv bagt så meget!



Jeg fik en masse fine gaver, og det var super hyggeligt at alle kom forbi. Meeeen, havde godt på fornemmeren, at der var en del der var nysgerrige omkring huset... ;)

Nu er alle gået hjem, og jeg prøver desperat at finde et sted på nettet hvor jeg kan se Project Runway sæson 6 gratis!!! Be' om?!

Imens jeg søger, står de her og hygger på mit skrivebord...

2 kommentarer:

Trine sagde ...

Det var super hyggeligt :D

Louise sagde ...

Det var det!

Og jeg kunne endda nyde det, da jeg var faldet lidt ned! Aaaargh, stress stress stress lige der klokken 14! :O