torsdag den 14. januar 2010

Things to do before you're 30...

Har (igen) stjålet en liste andetsteds...


Things to do Before You're 30


1. Acquire the perfect black dress.
Mangler. Tror ikke jeg er voksen nok til en LBD...


2. Apply for your dream job.
Jeg skal først lige finde ud af hvad det skal være...


3. Buy an umbrella that isn't disposable.
Har en med et blåt monster fra Ikea?


4. Decide what your "usual" drink will be.
Cola Zero... Alkohol er sjovt, men det smager bare dårligt...


5. Eat something that scares you slightly, like a tiny live fish.
Må prøve det der sushi en dag.


6. Fail publicly, and then move on.
Check. Meget check.


7. Find a therapist.
Done. And over.



8. Get rid of any "assemble yourself" furniture left over from your college days.
Men jeg eeeeelsker jo Ikea!!!



9. Fly first class.
Hvem betaler?


10. Give a speech in front of a large audience.
Holdt da tale til min søsters konfirmation... Ahem...


11. Have a cosmetic counter makeover.
Ja, det skal man vel også prøve.


12. Invest in a piece of original art.
Tæller det, hvis det er hjemmelavet?


13. Learn to cook something other than scrambled eggs or pasta.
Check.


14. Make a habit of flossing.
Det har jeg ikke hukommelse til.


15. Master the use of every appliance and electronic item in your home.
Det er det jeg (blandt andet) har manden til :D


16. Open an IRA
I min verden er IRA en halvmilitaristisk bevægelse i Nordirland???


17. Pick up a stranger in a bar.
Not so much...


18. Pull your last all-nighter.
Det er jeg vist allerede for gammel til.


19. Run in a race.
Arh, hva?!


20. See a financial planner.

Det burde jeg virkelig gøre...


21. Spend more than $50 on a pair of sunglasses.
Men de går jo i stykker/bliver væk alligevel?


22. Start getting your hair cut at a real salon.
Start getting my hair cut full stop!


23. Stop listening to teen groups.
Eeeej.


24. Take dance lessons.
NJah...


25. Take your photos out of envelopes and put them in frames or albums.
Check.


26. Tell your parents how you feel about them.
Getting there...


27. Throw out your sorority t-shirt collection.
Hvis en studieturstrøje tæller, så bliver den gemt til den ikke kan hænge sammen mere;)


28. Tour another country.
Æhm... Ja tak?

29. Whittle your circle of friends so that it includes only people you like.
Håber da kun jeg er venner med folk jeg kan lide?!

6 kommentarer:

Sacha sagde ...

Uhh... Det var så en liste jeg kunne finde på at låne og bruge over hos mig, bare for at se om jeg har småtravlt :D

Louise sagde ...

Hæ, du låner bare, jeg har selv stjålet den.

Miss Jeanett sagde ...

Jeg er heller ikke blevet voksen nok til de der dyre solbriller endnu. Føler også bare det er lidt spild at bruge +1000 kr på et par solbriller?

/Jeanett
http://jeanettd.blogspot.com

Louise sagde ...

Totally.

Og dem fra H&M er jo ganske udemærkede ;)

Trine sagde ...

Glad for at kunne inspirere :)

Tænkte så meget på dig mht. teen-grupperne og IKEA :P

Louise sagde ...

Det kan jeg da overhovedet ikke forstå?!