tirsdag den 26. januar 2010

Strangeling FTW!

Jeg kan godt lide kunst. Bare det ikke er alt for svært at forstå. Det skal helst forestille noget, uden at man skal stå på hovedet i gråvejr og svinge en gummikylling over hovedet. Agtigt.

Og så er jeg jo lidt barnlig. Jeg eeelsker det naive udtryk i Hello Kitty, feer, bamser og andre smådyr, og bruger det flittigt rundt omkring i mit liv.

Min absolutte yndlingskunstner, når det kommer til denne genre, er Jasmine Beckett-Griffth, som bare laver de dejligste scenrier med de yndigste storøjede fe-væsener!
Hun bor i Florida, USA, og maler hele tiden!
På Facebook opdaterer hun jævnligt med fremskridtene på hendes seneste værker, og hun er virkelig effektiv!

Jeg har før bestilt et par tees med hendes figurer, men da jeg så hendes nyeste maleri, var jeg NØDT til at bestille det som plakat.
Det er bare det mest perfekte idylliske billede, og prøv lige at overveje hvor mange historier der kan skabes ud fra det ene billede?!

Så nu må Zazzle godt se at få gang i trykkeriet, så jeg kan få lidt kunst op at hænge! :D

Ingen kommentarer: